.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی نژاد انقلابی تر است؟

سید محمدرضا اصنافی در وبلاگ خود در مطلبی با عنوان "احمدی نژاد انقلابی تر است؟" نوشت:

خودم رو آماده کرده بودم تا یک پست همه جانبه بزنم ولی شنیدن سخنان دیشب دکتر احمدی نژاد آنقدر خلقم را تنگ کرد که نتوانستم چیزی ننویسم.

بعد از آبروریزی ها جریان مشایی دیشب دکتر بار دیگر دچار این افسوسم کرد چرا باید از سر خطر پایه های انقلاب و ولایت مجبور شویم به احمدی نژاد رای دهیم و الباقی ماجرا.

آقای دکتر:
اینهمه هزینه شد تا دولت دهم برقرار شود و فضا آرام شود آنوقت به همین راحتی شب عید اینچنین فضا کشور را شک زده می کنید.کسی اطراف شما نیست که راهنمایی اتان کند این سخنان و حرف از رفراندم انهم در این فضای سیاسی برای جامعه شوک اور است؟چرا درک نمی کنید مردم از تنش خسته شده اند؟

اینبار واقعا مثل اینکه سوگند قانون اساسی اتان یادتان رفته؟ من اقتصاد دان نیستم چه خوب چه بد شما نباید می گفتید قانون را اجرا نمی کنم. 25 میلیون رای چه بر سر شما آورده که گمان می برید جلوی قانون هم می ایستید؟

قانون اگر بد هم باشد باید اجرا شود اینجا فرق شما و موسوی چیست؟

این چه منشی است که هر که شما و رای تان را نپذیرفت برچسب خیانت بگیرد؟

توکلی و امثالهم که تا دیروز مورد عنایات مستدل! و منطقی بولدوزر های رسانه ایتان بودند و دیشب هم از زبان خودتان مفیوض شدند هر رفتار خطایی داشته باشند در خطر گاهها از شما بیشتر از خود گذشتگی کردند.

خودتان خوب می دانید ذره قبولتان نداشتند اما برای انقلاب برای انتخاب شما کار هم کردند نه به خاطر شما به خاطر نظام رای به کسی دادند که سر سوزنی قبولش نداشتند.اما شما حاضر شدید به خاطر انقلاب از مشایی جانتان بگذرید؟

یا از فرصت سرو صدا های فتنه استفاده کردید و لزوم تشکیل سریع دولت را بهانه ای کردید برای وزیر شدن هر که خواستید. مجلس با همه کاستی ها هر جا منافع نظام بود کوتاه آمد اما شما لجبازی کردید. حالا هم که فتنه به شکر خدا خفه شده و اضطرار نیست و مجلس کوتاه نیامد تهمت خیانت و استهزا فردی را پیش گرفتید.

هر کس با شما راه نیاید یا مدرکش جعلی است یا غرض دارد. در این مملکت هیچ کس از اقتصاد نمی فهمد و همه خائن فقط یک احمدی نژاد و جناب دکتر! رحیمی استکه دلسوز ملت است.

حال که مردم در فضای پر نشاط نوروز هستند انصاف جز این بود که شب عید نوروز کشور را دچار چالش و شوکی بنام رفراندم میکردید. البته امیدوارم جناب احمدی نزاد فراموش نکرده باشند که لزوم همه پرسی را هم همین مجلس باید تشخیص دهد. پس آقای احمدی نژاد یک راه دیگر را به راهایتان اضافه کنید و آنهم تبعیت از قانون و اجرای مصوبه مجلس!/الف


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.237 seconds.